Vuk Leather

Kvaliteta i dizajn uz nagrađivane inovacije

Osnovan davne 1972. godine, obrt za kožnu galanteriju Vuk sinonim je za kvalitetu i inovaciju u Hrvatskoj. Odavno su djelovanje proširili izvan Zagreba pa se tako Miljenku Vuku, vlasniku obrta, svakodnevno javljaju klijenti i izvan granica Hrvatske, najviše iz Slovenije i Austrije.

“Nakon što sam položio majstorski ispit za kožnu galanteriju i samostalno krenuo s vođenjem obrta, proširio sam vidike i prepustio se idejama koje su same navirale, a u dosadašnjem radu su se pokazale uspješnima”, priča Miljenko Vuk, glavna i odgovorna osoba za uspješno poslovanje Vuk leather obrta.

“Prije otvorenja tržišta uvozu radili smo puno modnog programa za velike robne kuće, a kada su se vremena promijenila, počeli smo smišljati nove načine izrade kvalitetne kožne galanterije”, objašnjava Miljenko Vuk te ističe konstantu Vuk leather proizvodnje – alatne torbe. “U Hrvatskoj smo najjači po kvaliteti materijala i modela alatnih torbi što nam dokazuje i broj zadovoljnih kupaca”, dodaje.

vuk_leather05

Kroz godine su se isprofilirali u poslovnoj galanteriji, a iz široke palete proizvoda nude i kožnate jelovnike u raznim kombinacijama po kojima su također prepoznati u turizmu.

“Na godinu proizvedemo više od tri tisuće kožnatih jelovnika u brojnim varijantama”, priča Miljenko Vuk pokazujući još jedan segment obrta, kreativne ženske i muške poslovne aktovke koje dizajnira njegova supruga Ana Dorotić. “Suprugin dizajn i naša proizvodnja spojili su se u uspješan hrvatski proizvod koji se pokazao punim pogotkom jer nam se ljudi stalno vraćaju. Uz aktovke nudimo i torbe za tablet, ‘book keeper’, jednostavne navlake za tablet ili ruksake”, pojašnjava.

Godine 2006. Miljenko Vuk dobio je srebrnu plaketu na Sajmu inovacija za osmišljavanje torbe za prijenos vrijednosne dokumentacije i novca, nakon čega ga je prepoznao i bankarski sektor. Njegovu termo torbu za prijevoz pizza Sajam inovacija također je nagradio drugom nagradom nekoliko godina poslije, a zadnja inovacija odnosi se na termo torbu s pločastim grijačom.

“Za uspješno poslovanje važno je pratiti tržište i neprestano biti u koraku s trendovima”, napominje Miljenko Vuk te završava kako uspješno poslovanje zahvaljuju inovaciji, malim serijama kvalitetnih proizvoda i dizajnu.

Postavite pitanje ili naručite:

Unesite traženi pojam i pritisnite Enter za pretragu