Paprenjak

Inspiracija za posao ‘Zlatarevo zlato’

Sanja Paprenjak začetnica je projekta i vlasnica brenda Paprenjak. Inspiraciju za pokretanje vlastita posla 1997. godine pronašla je u Šenoinu romanu “Zlatarevo zlato”. U njemu Magda „Paprenjača“ ispred crkve prodaje paprenjake kako bi popravila obiteljski standard. Tako je Sanjna oživjela proizvodnju slatko-paprenoga kolačića, hrvatskog proizvoda i jednog od prepoznatljivih zagrebačkih suvenira.

“Poduzetništvo se isprva temelji na entuzijazmu i inspiraciji, a poslije se odvija u kombinaciji s uvriježenim metodama poslovanja. Najvažnije je da posao vode sposobni poslovni ljudi koji znaju osluškivati te pratiti ekonomska zbivanja i politike ekonomije u kojima se posao razvija i kreira“, navodi Sanja.

paprenjak09

U ponudi Paprenjaka nalaze se: Paprenjak – ORIGINAL, LAVANDA, ČOKOLADA, INTEGRAL i ROGAČ. Mogu se kupiti u pakiranju od 150 g, 200 g i pojedinačno upakirani. Poseban proizvod koji potiče interakciju  je i pripravak za kolačiće nazvan Medena priča. Koristeći njega i prateći upute na Paprenjakovoj internetskoj stranici, zainteresirani se mogu okušati u pravljenju svojih kolačića. Osim kolačića obrt Paprenjak nudi i mješavine čajeva: Narodni, Urban i Apćiha te stolnjake i porculanske predmete s motivima Paprenjaka.

Proizvodi su dostupni u veleprodaji, u  dućanu Paprenjak koji se nalazi u Hotelu Esplanade, a isto tako i kao vrsta suvenira na brojnim mjestima. Turisti su čuli za ovaj hrvatski kolačić te dolaze informirani i zainteresirani, posebice istočnjaci, kaže Sanja.

U planu obrta Paprenjak je stalna nadopuna asortimana iz projekta Paprenjak te stalno praćenje trendova  uz zadržavanje posla u standardima obrta i uvjetima malog poduzetništva.

Postavite pitanje ili naručite:

Unesite traženi pojam i pritisnite Enter za pretragu