Zagrebačko obrtništvo našlo je put i do dalekog Japana!

Djelić naše Zagreb crafts priče našao se u zabavnoj japanskoj emisiji obiteljske naravi “Kako reagiraju ljudi u svijetu kad im se predstavi japanski proizvod koji vrijedi pet kuna“.

 

Emisija prikazuje posebnost odabranih zemalja, a osim geografskih i urbanih značajki, naglasak je i na ljudima, tj. obiteljima i njihovom stilu života, tradiciji i kulturi. Glavni cilj emisije je predstaviti povoljan japanski izum koji može olakšati život onome tko vodi dinamičan život prepun obveza.

Izbor redatelja Miyate Kosukea obitelji su čije priče na najbolji način predstavljaju nešto karakteristično za zemlju u kojoj žive. Tako su u Hrvatskoj odabrali priče iz Zagreba, Motovuna i Dubrovnika. U Motovunu su snimili lovce na tartufe, a u Dubrovniku obitelj koja živi u starom dijelu gradu koji je pod zaštitom UNESCO-a. U Zagrebu su odabrali samohranu majku s tri sina od kojih se jedan osamostaljuje pa mu majka za tu prigodu kupuje kravatu u zagrebačkom obrtu Kravata Zagreb. Kravata je predmet koji je karakterističan upravo za Hrvatsku, ali i za Zagreb.

Emisija je emitirana na TV Tokyo 28. 11., a gledalo ju je čak 13 milijuna Japanaca iz svih regija Japana.

Gospodina Dominika Bušića iz agencije Epic Tours, specijalizirane upravo za Japance, kontaktirali su iz produkcijske kuće Rolling inc. Prepoznali su tradicijsku snagu Kravate Zagreb te su obrt uključili u projekt. Tako je i glas o Zagreb Craftsu, kojeg je spomenuti obrt dio, došao do japanskih turista od kojih su se brojni već zaljubili u Zagreb i zagrebačku obrtničku ponudu.

‘Japanski turisti su jako pristojni, disciplinirani, znatiželjni i dinamični te vole što više razgledati, doživjeti, okusiti i kupovati suvenire na destinacijama koje posjete. Kravate su jedan od najprodavanijih  suvenira. Vole i cijene ručni rad pa su ih u Zagrebu, između ostaloga, očarali licitarsko srce, čipka i igračke iz Šestina’‘, ispričao je za Zagreb Crafts gospodin Bušić.

Dodao je i kako Japanci uz Hrvatsku najviše vežu kravatu jer je jako dobro predstavljena u Japanu kao hrvatski izum. Zanimljiva im je priča koja se veže uz nastanak i povijest kravate. Također ih privlači i zabavlja proces izrade kravate te vrlo rado posjećuju salone s kravatama koji organiziraju taj poseban doživljaj.

”Japanski turisti znaju reći da je dizajn hrvatskih kravata previše ozbiljan, pa mislim da bi se još bolje prodavale kada bi bilo još veselijih tonova ili ‘slađih’ šara na njima’‘, rekao je kroz smijeh gospodin Bušić te otkrio kako je gospodin Josip iz Kravate Zagreb odmah stručno prepoznao ‘kvalitetu’ japanske kravate za pet kuna koju su mu pokazali te ih je zabavio svojim komentarima koji su prikazani u japanskoj emisiji.

Unesite traženi pojam i pritisnite Enter za pretragu